Η Εβίτα Κανέλλου, επ΄ ευκαιρία, της ομαδικής έκθεσης με τον τίτλο, BROKEN MIRROR, στην ερώτηση:
Και πόσο ο καλλιτέχνης καταφέρνει να κρύβεται; Ή μήπως δεν το προσπαθεί καθόλου.
Μας απαντά:
Ο καλλιτέχνης δύσκολα θα καταφέρει να κρυφτεί και αν ναι, θα είναι για μικρό διάστημα! Η ανάγκη έκφρασης και εξωτερίκευσης των συναισθημάτων κραυγάζουν μέσα του! Αποκαλύπτεται σαν να ανοίγει το παλτό του, απρόσμενα και με μία κίνηση και για όσο τα όρια του το επιτρέπουν. Αρκετοί επιθυμούν να προκαλούν συζητήσεις, σχόλια, αντιδράσεις δηλώνοντας τις προσωπικές τους επιθυμίες, φιλοδοξίες και προτιμήσεις. Αντίστοιχα άλλοι προσπαθούν να βιώνουν μια ζωή ήσυχη και αθόρυβη αφήνοντας το έργο τους να προδίδει τα εσώψυχά τους.
Ο Manet ζωγράφισε την γλυκύτατη αλλά προκλητική «Ολυμπία» του αποκαλύπτοντας με χάρη το γυμνό της σώμα, το όλο υποσχέσεις βλέμμα και σαγηνευτικό μειδίαμά της. Ο Egon Schiele απέδωσε με αδρές γραμμές και σε απόλυτο ρεαλισμό, ημίγυμνες γυναίκες και άνδρες σε αποκαλυπτικές στάσεις, ερωτικά συμπλέγματα και σεξουαλική ειλικρίνεια. Ο Τσαρούχης λάτρεψε τους raw ναύτες του και τους απέδωσε με ρομαντική διάθεση σε πολλαπλές εκδοχές.
Ο καθρέφτης ενεργοποιεί την αυτογνωσία μας, αποκαλύπτει την προσωπικότητά μας, καθοδηγεί στην αποκάλυψη του συνειδητού και του υποσυνείδητου.
Ο πίνακας στον τίτλο λέγεται: Olympia, ‘Eduard Manet.
Ο πίνακας στο τέλος τιτλοφορείται: Female Nude Lying on Her Stomach, Egon Schiele.